|
Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr. Ph.D.
-
Navrátil Michal, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Výuka bude pokrývat tato témata: - firemní identita - výrobek a vývoj nového výrobku - logistika a distribuce - cena a cenové strategie - zákazník a věrnost značkám - reklama a propagace - propagace v místě prodeje - digitální marketing, virály - venkovní reklama - distribuční kanály - reklama v televizi, rádiu, tisku - přímý marketing - etika v podnikání - veletrhy, výstavy aj.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 37 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Angličtina na úrovni upper-intermediate. Schopnost porozumět a vyjadřovat se v češtině. |
| Angličtina na úrovni upper-intermediate. Schopnost porozumět a vyjadřovat se v češtině. |
| Výsledky učení |
|---|
| Minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů |
| Minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu |
| - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Analýza textu |
| Analýza textu |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Farrall, Cate. Professional English in use : marketing. 1st pub. Cambridge : Cambridge University Press, 2008. ISBN 978-0-521-70269-0.
-
Gore, Sylee. English for marketing and advertising : B2. 1. vyd. Plzeň : Fraus, 2007. ISBN 978-80-7238-609-3.
-
Nick Robinson. Cambridge English for Marketing. Cambridge University Press, 2010. ISBN 978-0-521-12460-7.
-
O'Driscoll, Nina. Market leader: business English. Harlow: Pearson Longman, 2010. ISBN 978-1-408-22.
|