|
Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr. Ph.D.
-
Skořepová Tereza, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
- Výtvarné techniky pro design - Portfolio - Prezentace projektu - Storyboard - Eco design - Týmová práce - Profese a náplň práce v projektu pro výtvarný design - Design brief
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 7 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 7 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti dosahují úrovně B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti dosahují úrovně B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| Minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu navrhování - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na tvůrčím projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v oblasti své ateliérové studijní specializace |
| Minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu navrhování - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na tvůrčím projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v oblasti své ateliérové studijní specializace |
| Studenti aktivně komunikují v anglickém jazyce na jazykové úrovni B2 (SERR), jsou schopni vyjadřování k tématům z oblasti jejich výtvarné studijní specializace. |
| Studenti aktivně komunikují v anglickém jazyce na jazykové úrovni B2 (SERR), jsou schopni vyjadřování k tématům z oblasti jejich výtvarné studijní specializace. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - vyjádřit se k vybraným odborným tématům, které souvisejí s jeho specializací v oblasti multimédií a designu - komplexně se vyjadřovat o tematických celcích v oblasti práce na tvůrčím projektu - aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - referovat o soutěžích a výstavách v oblasti designu v České republice a v zahraničí - popsat výtvarný design / umělecké dílo / filmový záběr nebo zápletku - porozumět odborné přednášce |
| - vyjádřit se k vybraným odborným tématům, které souvisejí s jeho specializací v oblasti multimédií a designu - komplexně se vyjadřovat o tematických celcích v oblasti práce na tvůrčím projektu - aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - referovat o soutěžích a výstavách v oblasti designu v České republice a v zahraničí - popsat výtvarný design / umělecké dílo / filmový záběr nebo zápletku - porozumět odborné přednášce |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
|
Doporučená literatura
|
-
autentické materiály z oboru dle doporučení vyučujícího.
-
Brečková, D. English for Designers: Professional Communication Basics. Bratislava, 2005. ISBN 80-8057-653-x.
-
Hill, A & Watson, J. Dictionary of Media and Communication Studies. Hodder Arnold, 2004. ISBN 978-0340808290.
-
Lidwell, W., Holden, K. & Butler, J. Universal Principles of Design. Beverly, MA: Rockport Pub., 2010. ISBN 978-1-59253-587-3.
|