|
Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr. Ph.D.
-
Navrátil Michal, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu je zaměřen na slovní zásobu z oboru, je dán tematickými okruhy dle učebnice English for Marketing and Advertising. Témata jsou doplněna aktuálními autentickými materiály. - Hledání zákazníka - Plánování marketinkové strategie - Tvorba reklamních sdělení - Marketinkové nástroje - Prezentace na veřejnosti, styk s veřejností - Marketing na veletrhu a dalších veřejných akcích
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Vstupní jazyková úroveň studentů dle Evropského referenčního rámce je B1+ až B2. |
| Vstupní jazyková úroveň studentů dle Evropského referenčního rámce je B1+ až B2. |
| Výsledky učení |
|---|
| Minimálně na úrovni B1+ a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů |
| Minimálně na úrovni B1+ a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu |
| - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Známkou |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
autentické materiály z oboru dle doporučení vyučujícího.
-
Gore, Sylee. English for Marketing & Advertising. Oxford, OUP, 2012. ISBN 978-0-19457-918-6.
-
Murphy, Raymond. English Grammar in Use. Book with Answers. Fifth ed.. Cambridge, CUP, 2019. ISBN 978-3125354241.
|