|
Vyučující
|
-
Navrátil Michal, Mgr.
-
Atcheson Hana, Mgr. Ph.D.
-
Drápala Igor, Mgr.
-
Šmajdlerová Simona, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
V rámci výuky se pracuje s tématy učebnice Open Mind Upper Intermediate, lekce 1, 2, 3. Gramatika: - Vyjadřování se o minulosti, minulé časy - Would, used to, be + always + ing - Slovesa statická a dynamická - Komparativa - Nepřímá řeč s užitím modálních sloves a předminulého času Slovní zásoba: - Osobní identita - Globalizace - Celebrity, životy slavných - Práce a kariéra
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování
- Příprava na zápočet
- 15 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 19 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou na úrovni B1+ až B2, upper-intermediate. |
| U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou na úrovni B1+ až B2, upper-intermediate. |
| Výsledky učení |
|---|
| Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Vyjadřování se o minulosti - Would, used to, be + always + ing - Rozlišení sloves statických a dynamických - Výrazů pro srovnávání - Nepřímé řeči s užitím modálních sloves a předminulého času - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se o vlastní identitě, globalizaci, oblastech práce a kariéry, životě slavných osobností |
| Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Vyjadřování se o minulosti - Would, used to, be + always + ing - Rozlišení sloves statických a dynamických - Výrazů pro srovnávání - Nepřímé řeči s užitím modálních sloves a předminulého času - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se o vlastní identitě, globalizaci, oblastech práce a kariéry, životě slavných osobností |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Po absolvování předmětu je student schopen - Volně komunikovat na témata osobní, společenská a některá vybraná odborná témata - Dále prohlubovat dovednost čtení a porozumění odborným textům - Orientovat se ve všech běžných gramatických strukturách a zvládá jejich bezproblémové užití, přidává se orientace i v problémových oblastech jazyka na úrovni B2 |
| Po absolvování předmětu je student schopen - Volně komunikovat na témata osobní, společenská a některá vybraná odborná témata - Dále prohlubovat dovednost čtení a porozumění odborným textům - Orientovat se ve všech běžných gramatických strukturách a zvládá jejich bezproblémové užití, přidává se orientace i v problémových oblastech jazyka na úrovni B2 |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Zpracování prezentace |
| Známkou |
| Známkou |
| Zpracování prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
HASHEMI, Luise. English Grammar in Use: Supplementary Exercises, with answers. Cambridge, 2012. ISBN 9781107616417.
-
Osborn, Anna. Open Mind Upper Intermediate Workbook. London, 2015. ISBN 978 0230 458406.
-
Rogers, Mickey et al. Open Mind Upper Intermediate. London, 2015. ISBN 978-0230 458253.
-
SWAN, Michael and Catherine WALTER. Oxford English Grammar Course: Intermediate. Oxford, 2011. ISBN 978 0 19 442082 2.
|