|
Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr. Ph.D.
-
Šmajdlerová Simona, Mgr.
-
Navrátil Michal, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu je sestaven podle učebnice Open Mind Intermediate, lekce 10 - 12. Gramatika: - Definující a ne-definující vztažné věty - Modální slovesa s odkazem do minulosti - Frázová slovesa Slovní zásoba: - Představení a zábava v médiích - Popis minulých událostí a chování lidí - Neobyčejná zaměstnání
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Práce studentů ve dvojicích
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 7 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 7 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou nejméně na úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou nejméně na úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| Jazykové úrovně B1+ v oblastech: - Definující a ne-definující vztažné věty - Modální slovesa s odkazem do minulosti - Frázová slovesa - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se o představeních a zábavě v médiích, pro popis minulých událostí a chování lidí, pro diskuzi o neobyčejných zaměstnáních |
| Jazykové úrovně B1+ v oblastech: - Definující a ne-definující vztažné věty - Modální slovesa s odkazem do minulosti - Frázová slovesa - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se o představeních a zábavě v médiích, pro popis minulých událostí a chování lidí, pro diskuzi o neobyčejných zaměstnáních |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - Ústní a písemné komunikace v každodenním životě k osobním i společenským problémům s jistým jazykovým omezením - Aktivně pracuje s gramatikou a slovní zásobou jazyka na úrovni intermediate B1+. - Rozumí spisovné angličtině týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci, ve škole, ve volném čase |
| - Ústní a písemné komunikace v každodenním životě k osobním i společenským problémům s jistým jazykovým omezením - Aktivně pracuje s gramatikou a slovní zásobou jazyka na úrovni intermediate B1+. - Rozumí spisovné angličtině týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci, ve škole, ve volném čase |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
| Známkou |
| Známkou |
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
McCarty, O'Dell. English Vocabulary in Use,Upper Intermdiate and Advanced. CUP.
-
Murphy, Raymond. English Grammar In Use. Cambridge.
-
Rogers, Mickey et al. Open Mind Intermediate. London, 2014. ISBN 978 0 230 45830 7.
-
Thomson, A. J., Martinet, A. V. Exercises 1,2.
-
Watcyn-Jones, P., Johnston, O. Test Your Vocabulary 3,4.
|