|
Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr. Ph.D.
-
Šmajdlerová Simona, Mgr.
-
Navrátil Michal, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu je sestaven podle učebnice Open Mind Intermediate, lekce 7 -9. Gramatika: - Modální slovesa - Sufixy přídavných jmen - Vztažné věty - Vazba sloves s gerundiem nebo infinitivem - Větné vazby s infinitivem - Vyjadřování lítosti Slovní zásoba: - Strategie v komunikaci - Vyprávění fiktivních příběhů - Zranění, symptomy nemoci a zdravotní potíže
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Práce studentů ve dvojicích
- Příprava na zápočet
- 15 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 19 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou na úrovni Intermediate neboli B1. |
| U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou na úrovni Intermediate neboli B1. |
| Výsledky učení |
|---|
| Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B1+ a výše v oblastech: - Vztažných vět - Vazby sloves s gerundiem nebo infinitivem - Větné vazby s infinitivem - Modálních sloves - Tvorby přídavných jmen - Vazby sloves s gerundiem nebo infinitivem - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování různých strategií v komunikaci, vyjadřování lítosti, vyprávění fiktivních příběhů, zranění, symptomy nemoci a zdravotní potíže |
| Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B1+ a výše v oblastech: - Vztažných vět - Vazby sloves s gerundiem nebo infinitivem - Větné vazby s infinitivem - Modálních sloves - Tvorby přídavných jmen - Vazby sloves s gerundiem nebo infinitivem - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování různých strategií v komunikaci, vyjadřování lítosti, vyprávění fiktivních příběhů, zranění, symptomy nemoci a zdravotní potíže |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Po absolvování předmětu je student schopen - Ústní a písemné komunikace v každodenním životě k osobním i společenským problémům s jistým jazykovým omezením - Aktivně pracuje s gramatikou a slovní zásobou jazyka na úrovni intermediate B1+. - Rozumí spisovné angličtině týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci, ve škole, ve volném čase, a dokáže popsat své zážitky a události, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány |
| Po absolvování předmětu je student schopen - Ústní a písemné komunikace v každodenním životě k osobním i společenským problémům s jistým jazykovým omezením - Aktivně pracuje s gramatikou a slovní zásobou jazyka na úrovni intermediate B1+. - Rozumí spisovné angličtině týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci, ve škole, ve volném čase, a dokáže popsat své zážitky a události, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Zpracování prezentace |
| Známkou |
| Známkou |
| Zpracování prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
Murphy, Raymond. English Grammar In Use. Cambridge.
-
Rogers, Mickey et al. Open Mind Intermediate Workbook. London, 2014. ISBN 978-0230 45869 7.
-
Rogers, Mickey et al. Open Mind Intermediate. London, 2014.
-
Thomson, A. J., Martinet, A. V. Exercises 1,2.
-
Watcyn-Jones, P., Johnston, O. Test Your Vocabulary 3,4.
|