|
Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr. Ph.D.
-
Šmajdlerová Simona, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět je založen na vybraných lekcích učebnice Open Mind Intermediate, lekce 4 - 6. Gramatika: - Pomocná slovesa have a get - Přídavná jména zakončená -ed nebo -ing - Nepřímá řeč a otázka v nepřímé řeči - Podmínkové věty 3. typu Slovní zásoba: - Podnikání, popis produktu a služeb - Komunikace - Zvládání problému a hledání řešení Práce, média, společenské příležitosti a další podle námětů jednotlivých lekcí učebnice.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Práce studentů ve dvojicích
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 14 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 10 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou nejméně na úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou nejméně na úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| Na jazykové úrovni B1+ v oblastech: - Pomocná slovesa have a get - Přídavná jména zakončená -ed nebo -ing - Nepřímá řeč a otázka v nepřímé řeči - Podmínkové věty 3. typu - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se k problematice práce a podnikání, začátky v podnikání, popisu produktů a služeb, formám komunikace, zvládání problémů a hledání jejich řešení |
| Na jazykové úrovni B1+ v oblastech: - Pomocná slovesa have a get - Přídavná jména zakončená -ed nebo -ing - Nepřímá řeč a otázka v nepřímé řeči - Podmínkové věty 3. typu - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se k problematice práce a podnikání, začátky v podnikání, popisu produktů a služeb, formám komunikace, zvládání problémů a hledání jejich řešení |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - Ústní a písemné komunikace v každodenním životě k osobním i společenským problémům s jistým jazykovým omezením - Aktivně pracuje s gramatikou a rozšiřuje slovní zásobou jazyka na úrovni intermediate B1+. - Rozumí spisovné angličtině týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci nebo v podnikání, dokáže se vyjádřit k osobním problémům a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány |
| - Ústní a písemné komunikace v každodenním životě k osobním i společenským problémům s jistým jazykovým omezením - Aktivně pracuje s gramatikou a rozšiřuje slovní zásobou jazyka na úrovni intermediate B1+. - Rozumí spisovné angličtině týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci nebo v podnikání, dokáže se vyjádřit k osobním problémům a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Známkou |
| Analýza výkonů studenta |
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
Johnston, Olivia. Test your vocabulary 3. Harlow, Essex : Pearson Education Limited, 2002. ISBN 058245168X.
-
Murphy, Raymond. English Grammar In Use. Cambridge.
-
Redman, Stuart. English Vocabulary in Use, Pre-intermediate and Intermediate. CUP.
-
Rogers, Mickey et al. Open Mind Intermediate. London, 2014. ISBN 978 0230 458307.
|