|
Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr. Ph.D.
-
Šmajdlerová Simona, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
V rámci výuky se pracuje s učebnicí Open Mind Intermediate, lekce 1-3. Gramatika: - Předpřítomný čas prostý a průběhový - Vyjadřování do minulosti za pomocí used to a předminulého času - Nepřímá otázka Slovní zásoba: - Zkušenosti, učení, získávání dovedností - Osobní cíle a plány - Vzpomínky, životní etapy a zážitky - Charakteristika osobnosti - Nakupování, služby zákazníkům a reklama
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Práce studentů ve dvojicích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 15 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 19 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| U tohoto předmětu se předpokládá zvládnutá úroveň jazyka pre-intermediate neboli A2. |
| U tohoto předmětu se předpokládá zvládnutá úroveň jazyka pre-intermediate neboli A2. |
| Výsledky učení |
|---|
| Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B1 a výše v oblastech: - Předpřítomný čas prostý a průběhový - Vyjadřování do minulosti za pomocí used to a předminulého času - Nepřímá otázka - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování různých typů zkušeností, učení, získávání dovedností, osobní cíle a plány, vzpomínky, životní etapy a zážitky, charakteristika osobnosti, nakupování, služby zákazníkům a reklama |
| Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B1 a výše v oblastech: - Předpřítomný čas prostý a průběhový - Vyjadřování do minulosti za pomocí used to a předminulého času - Nepřímá otázka - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování různých typů zkušeností, učení, získávání dovedností, osobní cíle a plány, vzpomínky, životní etapy a zážitky, charakteristika osobnosti, nakupování, služby zákazníkům a reklama |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Po absolvování předmětu je student schopen - Ústní a písemné komunikace v každodenním životě k osobním i společenským problémům s jistým jazykovým omezením - Aktivně pracuje s gramatikou a slovní zásobou jazyka na úrovni intermediate B1. - Rozumí spisovné angličtině týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci, ve škole, ve volném čase, a dokáže popsat své zážitky a události, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány |
| Po absolvování předmětu je student schopen - Ústní a písemné komunikace v každodenním životě k osobním i společenským problémům s jistým jazykovým omezením - Aktivně pracuje s gramatikou a slovní zásobou jazyka na úrovni intermediate B1. - Rozumí spisovné angličtině týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci, ve škole, ve volném čase, a dokáže popsat své zážitky a události, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Známkou |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
Johnston, Olivia. Test your vocabulary 3. Harlow, Essex : Pearson Education Limited, 2002. ISBN 058245168X.
-
Murphy, Raymond. English Grammar In Use. Cambridge.
-
Redman, Stuart. English Vocabulary in Use, pre-intermediate and intermediate. CUP.
-
Rogers, Mickey et al. Open Mind Intermediate. London, 2014. ISBN 978-0 230 45830 7.
|