|
Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr. Ph.D.
-
Drápala Igor, Mgr.
-
Skořepová Tereza, Mgr.
-
Šmajdlerová Simona, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
V rámci výuky se pracuje s učebnicí Open Mind Upper Intermediate, kapitoly 7, 8, 9. Gramatika: - Vyjádření přivlastňovacího pádu (Genitive) - Would rather, would prefer - Věty nominální - Gerundium po předložkách - Sloveso + gerundium Slovní zásoba: - Design - Frázová slovesa - Práce a kariéra - Sociální spravedlnost a sociální otázky - Vyjadřování emocí
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování
- Domácí příprava na výuku
- 19 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 15 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou na úrovni B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou na úrovni B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Vyjádření přivlastňovacího pádu (Genitive) - Would rather, would prefer - Věty nominální - Gerundia po předložkách - Spojení slovesa s gerundiem - Frázových sloves - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se o designu, práci a kariéře, sociální spravedlnosti a sociálních otázkách, vyjadřování emocí. |
| Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Vyjádření přivlastňovacího pádu (Genitive) - Would rather, would prefer - Věty nominální - Gerundia po předložkách - Spojení slovesa s gerundiem - Frázových sloves - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se o designu, práci a kariéře, sociální spravedlnosti a sociálních otázkách, vyjadřování emocí. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Po absolvování předmětu je student schopen: - Plynulé komunikace v osobních i pracovních oblastech s využitím široké a přesné slovní zásoby, se schopností zvládat nečekaná témata na jazykové úrovni B2+ - Porozumět delším formálním textům a rozpozná implicitní významy textů - Plynule a pohotově se vyjadřovat bez zjevného hledání výrazů - Vytvořit srozumitelné, dobře uspořádané texty, čímž prokazuje ovládnutí kompozičních útvarů, spojovacích výrazů a prostředků koheze |
| Po absolvování předmětu je student schopen: - Plynulé komunikace v osobních i pracovních oblastech s využitím široké a přesné slovní zásoby, se schopností zvládat nečekaná témata na jazykové úrovni B2+ - Porozumět delším formálním textům a rozpozná implicitní významy textů - Plynule a pohotově se vyjadřovat bez zjevného hledání výrazů - Vytvořit srozumitelné, dobře uspořádané texty, čímž prokazuje ovládnutí kompozičních útvarů, spojovacích výrazů a prostředků koheze |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Známkou |
| Známkou |
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
HASHEMI, Luise. English Grammar in Use: Suppementary Exercises, with answers. Cambridge, 2012. ISBN 9781107616417.
-
HEWINGS,Martin. Cambridge English: Grammar and Vocabulary for Advanced. Cambridge, 2015. ISBN 9781107481114.
-
McCarthy, O'Dell. English Vocabulary in Use: Advanced. Cambridge.
-
Osborn, Anna. Open Mind Upper Intermediate Workbook. London, 2015. ISBN 978 0230 458406.
-
Rogers, Mickey et al. Open Mind Upper Intermediate. London, 2015. ISBN 978 0230 458253.
|