|
Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr. Ph.D.
-
Navrátil Michal, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
- Umění, zábava - Příroda, životní prostředí - Vzdělání, práce - Věda, technologie - Psychologie, osobnost - Slovesa s -ing nebo s infinitivem - Inverze - Vztažné věty - Modální slovesa - Přání, lítost - Frázová slovesa - Esej - Dopis - Zpráva
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 16 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni C1 Společného evropského referenčního rámce. |
| Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni C1 Společného evropského referenčního rámce. |
| Výsledky učení |
|---|
| Po úspěšném absolvování zimního a letního semestru bude student schopen složit Cambridge English: Advanced. |
| Po úspěšném absolvování zimního a letního semestru bude student schopen složit Cambridge English: Advanced. |
| Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: Slovesa s -ing nebo s infinitivem - Inverze - Vztažné věty - Modální slovesa - Přání a lítost |
| Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: Slovesa s -ing nebo s infinitivem - Inverze - Vztažné věty - Modální slovesa - Přání a lítost |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Studenti dokážou sepsat dopis, esej, krátkou zprávu. V oblasti slovní zásoby se umí vyjadřovat o tématech: - Umění, zábava - Příroda, životní prostředí - Vzdělání, práce - Věda, technologie - Psychologie, osobnost |
| Studenti dokážou sepsat dopis, esej, krátkou zprávu. V oblasti slovní zásoby se umí vyjadřovat o tématech: - Umění, zábava - Příroda, životní prostředí - Vzdělání, práce - Věda, technologie - Psychologie, osobnost |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Debra Powell. Common Mistakes at CEA . and How to Avoid Them. CUp, 2005. ISBN 9780521603775.
-
Martin Hewings. Advanced Grammar in Use. ISBN 0521498685.
-
Peter May. Compact Advanced (2nd Edition) Student´s Book. CUP, 2014. ISBN 97811074118028.
-
Richard Side, Guy Welllman. Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency: With Key (Grammar & vocabulary). ISBN 978-0582518216.
-
Simon Haines. Compact Advanced Workbook without Answers. CUP, 2014. ISBN 9781107417823.
|