|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Umění, zábava - Příroda, životní prostředí - Vzdělání, práce - Věda, technologie - Psychologie, osobnost - Slovesa s -ing nebo s infinitivem - Inverze - Vztažné věty - Modály - Přání, lítost - Frázová slovesa - Esej - Dopis, zpráva
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B2+ Společného evropského referenčního rámce. |
| Seminář předpokládá znalost anglického jazyka na úrovni B2+ Společného evropského referenčního rámce. |
| Výsledky učení |
|---|
| Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni C1 dle CEFR. |
| Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni C1 dle CEFR. |
| Rozlišuje gramatické časy na úrovni C1 dle CEFR a správně je využívá v projevu. |
| Rozlišuje gramatické časy na úrovni C1 dle CEFR a správně je využívá v projevu. |
| Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni C1 dle CEFR. |
| Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni C1 dle CEFR. |
| Analyzuje principy formátu zkoušky CAE. |
| Analyzuje principy formátu zkoušky CAE. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni C1 dle CEFR. |
| Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni C1 dle CEFR. |
| Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni C1 dle CEFR. |
| Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni C1 dle CEFR. |
| Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka na úrovni C1 dle CEFR. |
| Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka na úrovni C1 dle CEFR. |
| Umí nezávisle vyhledávat zdroje pro rozvoj jazykových kompetencí. |
| Umí nezávisle vyhledávat zdroje pro rozvoj jazykových kompetencí. |
| Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty, kolokviální jazyk) na úrovni C1 dle CEFR. |
| Analyzuje situace a vybere potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty, kolokviální jazyk) na úrovni C1 dle CEFR. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
HEWINGS, Martin. Advanced Grammar In Use. Cambridge: CUP, 2013. ISBN 978-1-10-769738-6.
-
MAY, Peter. Compact Advanced: Student´s book with answers. Cambridge: CUP, 2014. ISBN 978-1-107-41802-8.
-
MAY, Peter. Compact Advanced: Workbook with answers. Cambridge: CUP, 2014. ISBN 978-1-107-41790-8.
-
POWELL, Debra. Common Mistakes at CAE?and How to Avoid Them. Cambridge : CUP, 2005. ISBN 978-0-521-60377-5.
-
SIDE, Richard a Guy WELLMAN. Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency. Pearson Education Limited, 2009. ISBN 978-0-582-51821-6.
|