|
Vyučující
|
-
Divošová Romana, Mgr.
-
Galačová Veronika, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
- Tělní systémy a jejich poruchy - Příjem do nemocnice - Nehody a úrazy - Bolest - Rodinná anamnéza - Návštěva u lékaře
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 12 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 38 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| use the rules of English sentence structure |
| use the rules of English sentence structure |
| use correct grammatical tenses |
| use correct grammatical tenses |
| demonstrate knowledge of the vocabulary of the topics discussed |
| demonstrate knowledge of the vocabulary of the topics discussed |
| apply basic principles when creating and delivering presentations |
| apply basic principles when creating and delivering presentations |
| distinguish between pre-present and simple past |
| distinguish between pre-present and simple past |
| používat pravidla anglické větné stavby |
| používat pravidla anglické větné stavby |
| používat správně gramatické časy |
| používat správně gramatické časy |
| prokázat znalost slovní zásoby probíraných témat |
| prokázat znalost slovní zásoby probíraných témat |
| aplikovat základní principy tvorby prezentací |
| aplikovat základní principy tvorby prezentací |
| rozlišit předpřítomnost a prostou minulost |
| rozlišit předpřítomnost a prostou minulost |
| Odborné dovednosti |
|---|
| understand written and oral speech at the given language level |
| understand written and oral speech at the given language level |
| express an idea orally and in writing using the correct language structure |
| express an idea orally and in writing using the correct language structure |
| modify language expression according to the degree of formality of the language |
| modify language expression according to the degree of formality of the language |
| analyze the situation and choose the necessary grammatical tools - correct tenses, turns of phrase |
| analyze the situation and choose the necessary grammatical tools - correct tenses, turns of phrase |
| master the basic principles of creating presentations |
| master the basic principles of creating presentations |
| porozumět psanému a ústnímu projevu na dané jazykové úrovni |
| porozumět psanému a ústnímu projevu na dané jazykové úrovni |
| vyjádřit myšlenku ústně i písemně za použití správné jazykové struktury |
| vyjádřit myšlenku ústně i písemně za použití správné jazykové struktury |
| modifikovat jazykové vyjadřování dle stupně formality jazyka |
| modifikovat jazykové vyjadřování dle stupně formality jazyka |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové nástroje - správné časy, slovní obraty |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové nástroje - správné časy, slovní obraty |
| zvládnout základní principy tvorby prezentací |
| zvládnout základní principy tvorby prezentací |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| znalost gramatických časů |
| znalost gramatických časů |
| znalost slovní zásoby probíraných témat |
| znalost slovní zásoby probíraných témat |
| znalost základních principů při tvorbě a přednesu prezentací |
| znalost základních principů při tvorbě a přednesu prezentací |
| znalost anglických frází pro vyjádření souhlasu, nesouhlasu, váhání a vstupu do dialogu druhých lidí |
| znalost anglických frází pro vyjádření souhlasu, nesouhlasu, váhání a vstupu do dialogu druhých lidí |
| znalost správných tvarů sloves s cílem popsat návštěvu u lékaře a proces přijímání pacienta do nemocnice |
| znalost správných tvarů sloves s cílem popsat návštěvu u lékaře a proces přijímání pacienta do nemocnice |
| knowledge of grammatical tenses |
| knowledge of grammatical tenses |
| knowledge of vocabulary of discussed topics |
| knowledge of vocabulary of discussed topics |
| knowledge of basic principles of presentations |
| knowledge of basic principles of presentations |
| knowledge of English phrases for expressing agreement, disagreement, hesitation and entering into dialogue with other people |
| knowledge of English phrases for expressing agreement, disagreement, hesitation and entering into dialogue with other people |
| choose the correct verb forms to describe a visit to the doctor. |
| choose the correct verb forms to describe a visit to the doctor. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| porozumět psanému a ústnímu projevu na dané jazykové úrovni |
| porozumět psanému a ústnímu projevu na dané jazykové úrovni |
| vyjádřit ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury |
| vyjádřit ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury |
| modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
| modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
| zvládnout základní principy při tvorbě prezentací |
| zvládnout základní principy při tvorbě prezentací |
| understand written and oral speech at the given language level |
| understand written and oral speech at the given language level |
| express an idea orally and in writing using the correct language structure |
| express an idea orally and in writing using the correct language structure |
| modify language expression according to the degree of formality of the language |
| modify language expression according to the degree of formality of the language |
| analyze the situation and choose the necessary grammatical tools - correct tenses, turns of phrase |
| analyze the situation and choose the necessary grammatical tools - correct tenses, turns of phrase |
| actively use phrases in conversation |
| actively use phrases in conversation |
|
Doporučená literatura
|
-
Grice, Tony. Nursing 1. Oxford University Press. 2011.
|