|
Vyučující
|
-
Juráňová Veronika, Mgr.
-
Fuxová Eva, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu pokrývá obsah učebnice In Company - Intermediate, lekce 1-6: - Angličtina jako globální jazyk - Vytváření kontaktů - Popis osob - Konference - Telefonování - Organizace, popis faktů a čísel - Rozvh a schůzky - Odpovídání na e-maily - Služební cesty - Cestování - Nezávazný, zdvořilostní rozhovor - Zdvořilostní otázky - Porady - Test
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| znalost angličtiny na úrovni B1 - středně pokročilý |
| znalost angličtiny na úrovni B1 - středně pokročilý |
| Výsledky učení |
|---|
| vyjádřit znalosti obchodní angličtiny na požadované úrovni pokročilý |
| vyjádřit znalosti obchodní angličtiny na požadované úrovni pokročilý |
| identifikovat výrazy písemné obchodní komunikace, psaní a odpovídání v elektronické komunikaci |
| identifikovat výrazy písemné obchodní komunikace, psaní a odpovídání v elektronické komunikaci |
| vybrat výrazy slovní zásoby pro oblast základní společenské konverzace při mezinárodním styku, cestování, telefonování a obchodních jednáních |
| vybrat výrazy slovní zásoby pro oblast základní společenské konverzace při mezinárodním styku, cestování, telefonování a obchodních jednáních |
| identifikovat výrazy slovní zásoby a fráze z následujících témat: konference, telefonování, cestování, obchodní korespondence |
| identifikovat výrazy slovní zásoby a fráze z následujících témat: konference, telefonování, cestování, obchodní korespondence |
| vybrat správné jazykové techniky pro sjednání schůzek a kladení požadavků |
| vybrat správné jazykové techniky pro sjednání schůzek a kladení požadavků |
| Odborné dovednosti |
|---|
| aktivně používat fráze obchodní angličtiny v písemné a ústní konverzaci |
| aktivně používat fráze obchodní angličtiny v písemné a ústní konverzaci |
| porozumět psanému a ústnímu projevu na dané jazykové úrovni |
| porozumět psanému a ústnímu projevu na dané jazykové úrovni |
| modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
| modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
| kriticky uvažovat o tematických celcích |
| kriticky uvažovat o tematických celcích |
| využívat techniky potřebné k obchodnímu styku v zahraničí, společenskému jednání a vystupování, kladení požadavků, sjednávání schůzek |
| využívat techniky potřebné k obchodnímu styku v zahraničí, společenskému jednání a vystupování, kladení požadavků, sjednávání schůzek |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Analýza textu |
| Analýza textu |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Didaktický test |
| Didaktický test |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
Ashley, A. Oxford Handbook of Commercial Correspondence. OUP, 2010.
-
Garside, Barbara. Essential telephoning in English : student's book. Cambridge : Cambridge University Press, 2002. ISBN 521783887.
-
Hughes, J. Telephone English. MacMillan Publishers, 2006.
-
POWELL, Mark. In Company Intermediate 3.0. Macmillan, 2014. ISBN 978-0-230-45520-7.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use, Third Edition. Cambridge, UK, 2004. ISBN 0-521-53289-2.
|