|
Vyučující
|
-
Juráňová Veronika, Mgr.
-
Fuxová Eva, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět pokrývá lekce 1-4 učebnice Navigate Intermediate: - Přítomné časy - Předpřítomný čas - Stavová slovesa - Minulé časy - Předminulý čas - Příslovce pro komentování - Modální slovesa - Složená přídavná jména - Budoucí časy - Idiomatické fráze - Vyjádření pravděpodobnosti - Frázová slovesa - Složená podstatná jména Předmět je zaměřen na slovní zásobu a funkční jazyk související s probíranými tématy: Probírání důležitých životních událostí, dávání rad, sociální sítě, nabídky, výzvy a úspěch, nakupování, stížnosti, výhody a nevýhody, sport, peníze, společenské výrazy, životní prostředí. Dále probírána slovní zásoba s ohledem na budoucí profesní uplatnění studentů.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Domácí příprava na výuku
- 36 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 6 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 18 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Znalost angličtiny na úrovni B1 (středně pokročilý) |
| Znalost angličtiny na úrovni B1 (středně pokročilý) |
| Výsledky učení |
|---|
| identifikovat pravidla anglické větné skladby, tvoření otázek a kladných a záporných vět |
| identifikovat pravidla anglické větné skladby, tvoření otázek a kladných a záporných vět |
| identifikovat základní gramatické časy |
| identifikovat základní gramatické časy |
| vysvětlit a popsat slovní zásobu vybraných témat |
| vysvětlit a popsat slovní zásobu vybraných témat |
| vybrat správné gramatické nástroje - časy, slovní obraty |
| vybrat správné gramatické nástroje - časy, slovní obraty |
| definovat pravidla tvorby podstatných jmen pomocí přípon |
| definovat pravidla tvorby podstatných jmen pomocí přípon |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytvořit a předat informaci za použití správné jazykové struktury |
| vytvořit a předat informaci za použití správné jazykové struktury |
| reagovat písemně i ústně adekvátně jazykové úrovni kurzu |
| reagovat písemně i ústně adekvátně jazykové úrovni kurzu |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
| analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje - správné časy, slovní obraty |
| pracovat se všemi jazykovými prostředky v praktické konverzaci |
| pracovat se všemi jazykovými prostředky v praktické konverzaci |
| modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
| modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Praktické procvičování |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Alden, E. Navigate B1+ Intermediate Workbook with Key. Oxford: Oxford University press..
-
Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press. Cambridge University Press.
-
Rachael Roberts, Heather Buchanan. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video and Oxford Online Skills. 2015. ISBN 978-0-19-456662-9.
|