|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Strategie budování vztahu s kolegou nebo klientem - Techniky pro budování vztahu s kolegou nebo klientem - Identifikace potenciálních kulturních odlišností - Navazování kontaktů - Malá společenská konverzace - Využití telefonu v obchodní komunikaci - Řešení problémů a stížností prostřednictvím telefonu - Emailová korespondence - Formální email - Neutrální email - Neformální email - Formát zkoušky Business English Certificate Vantage - Test
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 40 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| V tomto předmětu se předpokládá znalost obchodní angličtiny na úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| V tomto předmětu se předpokládá znalost obchodní angličtiny na úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| vedení a důležitosti nezávazné společenské konverzace v obchodním prostředí porozumění obchodní terminologii v ústní, čtené, psané a poslechové formě přípravy a vedení obchodního telefonátu definovat nové trendy ve svém oboru použití nonverbálních aspektů komunikace při jednání s klientem |
| Po úspěšném absolvování předmětu bude student připraven k certifikované zkoušce Cambridge Business English Certificate. V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni B2+ dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Po úspěšném absolvování předmětu bude student připraven k certifikované zkoušce Cambridge Business English Certificate. V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni B2+ dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| vedení a důležitosti nezávazné společenské konverzace v obchodním prostředí porozumění obchodní terminologii v ústní, čtené, psané a poslechové formě přípravy a vedení obchodního telefonátu definovat nové trendy ve svém oboru použití nonverbálních aspektů komunikace při jednání s klientem |
| knows the importance of casual social conversation in a business environment understands business terminology in oral, reading, writing and listening form can prepare and make a business call define new trends in student´s field knows the importance of non-verbal aspects of communication when dealing with a client |
| knows the importance of casual social conversation in a business environment understands business terminology in oral, reading, writing and listening form can prepare and make a business call define new trends in student´s field knows the importance of non-verbal aspects of communication when dealing with a client |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytváření kontaktů a vztahů na pracovišti i mimo něj přípravy a přednesu profesionální prezentace orientace se v kulturních odlišnostech v obchodním světě používat těžší gramatické struktury v praxi předjímat potenciální nedorozumění pramenící z odlišné kultury |
| vytváření kontaktů a vztahů na pracovišti i mimo něj přípravy a přednesu profesionální prezentace orientace se v kulturních odlišnostech v obchodním světě používat těžší gramatické struktury v praxi předjímat potenciální nedorozumění pramenící z odlišné kultury |
| creates contacts and relationships in and out of the workplace prepares and deliveres a professional presentation can orient themselves in cultural differences in the business world uses more difficult grammatical structures in practice can anticipate potential misunderstandings stemming from a different culture |
| creates contacts and relationships in and out of the workplace prepares and deliveres a professional presentation can orient themselves in cultural differences in the business world uses more difficult grammatical structures in practice can anticipate potential misunderstandings stemming from a different culture |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Písemná zkouška |
| Známkou |
| Písemná zkouška |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
Aspinall, Tricia. TEST YOUR BUSINESS VOCABULARY IN USE, CUP, 2003.
-
Brook-Hart. Business Benchmark-Upper-Intermediate Vantage, Cambridge University Press, 2006.
-
Cambridge University Press. CAMBRIDGE ENGLISH BUSINESS VANTAGE 5, Business English Certificate, Cambridge University Press, 2012. ISBN 978 0 19 476836 8.
-
Emmerson, Paul. BUSINESS GRAMMAR BUILDER Intermediate to Upper-intermediate, Macmillan, 2010.
-
Emmerson, Paul. BUSINESS VOCABULARY BUILDER Intermediate to Upper-intermediate, Macmillan, 2009.
-
Mascull, Bill. BUSINESS VOCABULARY IN USE Intermediate, CUP, 2010.
-
Murphy, Raymond. ENGLISH GRAMMAR IN USE, CUP, 2012.
-
Powell, Mark. IN COMPANY Intermediate, Macmillan, 2009.
-
Powell, Mark. IN COMPANY 3.0 Upper-intermediate, Macmillan, 2014.
|