|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- prezentování - navazování kontaktů - konference - přítomný čas - slovosled - telefonování - minulé časy - test - objasnění nedorozumění - přídavná jména a příslovce - obchodní frazeologie - poslech - test
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 41 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby. |
| Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby. |
| Identifikuje a vyjádří gramatické časy. |
| Identifikuje a vyjádří gramatické časy. |
| Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni A2+ dle CEFR. |
| Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni A2+ dle CEFR. |
| Popíše principy při tvorbě a přednesu prezentací. |
| Popíše principy při tvorbě a přednesu prezentací. |
| Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. |
| Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Ovládá psaný a ústní projev na úrovni A2+ dle úrovně CEFR. |
| Ovládá psaný a ústní projev na úrovni A2+ dle úrovně CEFR. |
| Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. |
| Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. |
| Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni A2+ dle CEFR. |
| Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni A2+ dle CEFR. |
| Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
| Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Známkou |
| Analýza edukačního materiálu |
| Analýza edukačního materiálu |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza prezentace studenta |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza prezentace studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
ASHLEY, Aasheim. Oxford Handbook Of Commercial Correspondence. Oxford: OUP, 2013. ISBN 0-19-427406-3.
-
EMMERSON, Paul. Business Grammar Builder Intermediate. 2007. ISBN 978-0-3337-5492-4.
-
HUGHES, John. Telephone English. Macmillan, 2006. ISBN 978-1-4050-8219-8.
-
Murphy, Raymond. English Grammar in Use - Intermediate, 5th edition, 2019. 2019. ISBN 978-1-108-45765-1.
-
POWELL, Mark. In Company Intermediate 3.0. 2012. ISBN 978-0-230-45520-7.
|