|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- plány a ambice - budoucí čas - popis místa a směru - komparativ a superlativ - diskuse o financích - vztažné věty - města - předpřítomný a minulý čas - život úspěšných lidí - povolání - modální slovesa - cestování do zahraničí - psaní formálního dopisu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby na úrovni A1+ according to CEFR. |
| Vysvětlí a vyjádří pravidla anglické větné skladby na úrovni A1+ according to CEFR. |
| Identifikuje a vyjádří gramatické časy. |
| Identifikuje a vyjádří gramatické časy. |
| Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni A1+ dle CEFR. |
| Použije slovní zásobu probíraných témat na úrovni A1+ dle CEFR. |
| Pojmenuje význam čtyř klíčových jazykových dovedností (čtení, psaní, poslech, mluvení). |
| Pojmenuje význam čtyř klíčových jazykových dovedností (čtení, psaní, poslech, mluvení). |
| Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. |
| Popíše základní rozdíly kulturních kontextů. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Demonstruje porozumění psanému a ústnímu projevu. |
| Demonstruje porozumění psanému a ústnímu projevu. |
| Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. |
| Ovládá správnou jazykovou strukturu pro vyjádření myšlenky. |
| Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni A1+ dle CEFR. |
| Interpretuje situaci a použije potřebné gramatické nástroje na úrovni A1+ dle CEFR. |
| Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
| Reviduje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Praktické procvičování |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
HANCOCK, Mark, a Annie MCDONALD. English Result Student's Book. Oxford: OUP, 2008. ISBN 978-0-19-430479-5.
-
MCKENNA, Joe. English Result Workbook with MultiROM. Oxford: OUP, 2008. ISBN 978-0-19-430495-5.
-
MURPHY, Raymond. English Grammar in Use 5th ed.. Cambridge: CUP, 2019. ISBN 978-1-108-58662-7.
-
MURPHY, Raymond. Essential Grammar in Use. Cambridge: CUP, 2007. ISBN 978-0-521-67543-7.
-
THOMSON, Audrey. Jean. A practical English grammar. 4th ed. Oxford: OUP, 1997. ISBN 0-19-431348-4.
|