|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Rodina - Dokumenty, osobní detaily - Přítomný čas prostý - Popis místa - Počasí - Přídavná jména - Minulý čas prostý - Záliby - Modály - Předpovědi - Hotel, dům - Předpřítomný čas - Test
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 34 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni A1 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni A2 dle CEFR. |
| Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni A2 dle CEFR. |
| Rozlišuje gramatické časy na úrovni A2 dle CEFR a správně je využívá v projevu. |
| Rozlišuje gramatické časy na úrovni A2 dle CEFR a správně je využívá v projevu. |
| Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni A2 dle CEFR. |
| Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni A2 dle CEFR. |
| Analyzuje a demonstruje principy tvorby a přednesu prezentací. |
| Analyzuje a demonstruje principy tvorby a přednesu prezentací. |
| Charakterizuje základní rozdíly kulturních kontextů. |
| Charakterizuje základní rozdíly kulturních kontextů. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - porozumět psanému a ústnímu projevu, - vyjádřit ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury, - modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka, - analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR; - kriticky uvažovat o tematických celcích. |
| - porozumět psanému a ústnímu projevu, - vyjádřit ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury, - modifikovat jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka, - analyzovat situaci a vybrat potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR; - kriticky uvažovat o tematických celcích. |
| Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni A2 dle CEFR. |
| Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni A2 dle CEFR. |
| Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni A2 dle CEFR. |
| Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni A2 dle CEFR. |
| Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
| Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
| Analyzuje situaci a vybírá potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR. |
| Analyzuje situaci a vybírá potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni A2 dle CEFR. |
| Kriticky uvažuje o tematických celcích. |
| Kriticky uvažuje o tematických celcích. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Praktické procvičování |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Písemná zkouška |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
HANCOCK, Mark, a Annie MCDONALD. English Result Student's Book. Oxford: OUP, 2008. ISBN 978-0-19-430479-5.
-
MCKENNA, Joe. English Result Workbook with MultiROM. Oxford: OUP, 2008. ISBN 978-0-19-430495-5.
-
MURPHY, Raymond. English Grammar in Use 5th ed.. Cambridge: CUP, 2019. ISBN 978-1-108-58662-7.
-
MURPHY, Raymond. Essential Grammar in Use. Cambridge: CUP, 2007. ISBN 978-0-521-67543-7.
-
THOMSON, Audrey. Jean. A practical English grammar. 4th ed. Oxford: OUP, 1997. ISBN 0-19-431348-4.
|