|
Vyučující
|
-
Navrátil Michal, Mgr.
-
Rozehnal Martin, Mgr.
-
Marková Hana, Mgr.
-
Galačová Veronika, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
- Životopis - Motivační dopis - Stravování v restauraci - Stravování ve světě - Trpný rod - Test - Telekomunikace - Telekonference - Nepřímá řeč - Vyjednávání - Diplomatický jazyk - Asertivita - Test
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 31 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni B1+ dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni B2 dle CEFR. |
| Ovládá pravidla anglické větné skladby na úrovni B2 dle CEFR. |
| Rozlišuje gramatické časy na úrovni B2 dle CEFR a správně je využívá v projevu. |
| Rozlišuje gramatické časy na úrovni B2 dle CEFR a správně je využívá v projevu. |
| Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni B2 dle CEFR. |
| Přeformuluje své myšlenky za použití specializované slovní zásoby na úrovni B2 dle CEFR. |
| Analyzuje a demonstruje principy tvorby a přednesu prezentací. |
| Analyzuje a demonstruje principy tvorby a přednesu prezentací. |
| Charakterizuje základní rozdíly kulturních kontextů. |
| Charakterizuje základní rozdíly kulturních kontextů. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni B2 dle CEFR. |
| Rozumí psanému i mluvenému projevu na úrovni B2 dle CEFR. |
| Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni B2 dle CEFR. |
| Vyjadřuje ústně i písemně myšlenku za použití správné jazykové struktury na úrovni B2 dle CEFR. |
| Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
| Modifikuje jazykové vyjadřování podle stupně formality jazyka. |
| Analyzuje situaci a vybírá potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni B2 dle CEFR. |
| Analyzuje situaci a vybírá potřebné gramatické nástroje (správné časy, slovní obraty) na úrovni B2 dle CEFR. |
| Kriticky uvažuje o tematických celcích. |
| Kriticky uvažuje o tematických celcích. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
| Známkou |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
ASHLEY, Aasheim. Oxford Handbook Of Commercial Correspondence. Oxford: OUP, 2013. ISBN 0-19-427406-3.
-
BABÁKOVÁ, Jiřina. Anglická obchodní korespondence. Plzeň: Fraus, 1999. ISBN 80-7238-051-6.
-
EMMERSON, Paul. Business Grammar Builder Intermediate. 2007. ISBN 978-0-3337-5492-4.
-
HUGHES, John. Telephone English. Macmillan, 2006. ISBN 978-1-4050-8219-8.
-
MASCULL, Bill. Business Vocabulary in Use. Cambridge: CUP, 2002. ISBN 0-521-77529-9.
-
MURPHY, Raymond. English grammar in use. 2012. ISBN 978-0-521-18939-2.
-
POWELL, Mark. In Company Intermediate 3.0. 2012. ISBN 978-0-230-45520-7.
|