|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Kariéra v turismu - Destinace - Zařízení hotelu - Průvodci - Jednání s hosty - Cestovní kanceláře a agentury - Rezervace hotelů - Památky - Stravování v restauraci - Tradice - Speciální zájmové prohlídky - Gramatika - Test
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| V tomto předmětu se předpokládá znalost angličtiny na úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
| Výsledky učení |
|---|
| |
| |
| popsat základní členění pracovních pozic dle segmentů v hotelnictví a turismu |
| popsat základní členění pracovních pozic dle segmentů v hotelnictví a turismu |
| komplexně vysvětli jednotlivé pozice v hotelnictví a turismu, jejich agendu a dovednosti pro ně nezbytné |
| komplexně vysvětli jednotlivé pozice v hotelnictví a turismu, jejich agendu a dovednosti pro ně nezbytné |
| charakterizovat hlavní rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou |
| charakterizovat hlavní rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou |
| definovat poslední trendy v turismu |
| definovat poslední trendy v turismu |
| stanovit vhodnou strategii při zvládání komunikace s hosty v hotelu |
| stanovit vhodnou strategii při zvládání komunikace s hosty v hotelu |
| describe the basic breakdown of job positions according to segments in the hotel and tourism industry |
| describe the basic breakdown of job positions according to segments in the hotel and tourism industry |
| comprehensively explain the individual positions in the hotel and tourism industry, their agenda and the necessary skills |
| comprehensively explain the individual positions in the hotel and tourism industry, their agenda and the necessary skills |
| characterize the main differences between a retail travel agency and a wholesale travel agency |
| characterize the main differences between a retail travel agency and a wholesale travel agency |
| define the latest trends in tourism |
| define the latest trends in tourism |
| establish a suitable strategy for managing communication with guests in the hotel |
| establish a suitable strategy for managing communication with guests in the hotel |
| Odborné dovednosti |
|---|
| provést kompletaci zájezdového balíčku s dílčími částmi (ubytování, doprava, pojištění atd.) |
| provést kompletaci zájezdového balíčku s dílčími částmi (ubytování, doprava, pojištění atd.) |
| reagovat adekvátně na požadavky hostů na recepci |
| reagovat adekvátně na požadavky hostů na recepci |
| řešit problémové situace na recepci |
| řešit problémové situace na recepci |
| provést porovnání a stanovit výhodnost při hledání letenek v online prostředí |
| provést porovnání a stanovit výhodnost při hledání letenek v online prostředí |
| dokázat popsat turisticky zajímavé místa v České Republice a v zahraničí |
| dokázat popsat turisticky zajímavé místa v České Republice a v zahraničí |
| complete the tour package with sub-parts (accommodation, transport, insurance, etc.) |
| complete the tour package with sub-parts (accommodation, transport, insurance, etc.) |
| respond adequately to guests' requests at the reception |
| respond adequately to guests' requests at the reception |
| solve problem situations with guests at the reception |
| solve problem situations with guests at the reception |
| compare and determine the best value when searching for airline tickets online |
| compare and determine the best value when searching for airline tickets online |
| be able to describe places of tourist interest in the Czech Republic and abroad |
| be able to describe places of tourist interest in the Czech Republic and abroad |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Známkou |
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Peter Strutt. English for International Tourism - Student´s book. England, 2015. ISBN 978-1-4479-2383-1.
-
Strutt, P. English for International Tourism-Workbook. Longman, 2009. ISBN 978-0-582-47984-5.
|