Předmět: Concepts of Business Thinking

» Seznam fakult » FAM » MUPE
Název předmětu Concepts of Business Thinking
Kód předmětu MUPE/2KPME
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Slinták Karel, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Kurz se sestává z dvanácti tematických přednášek v uvedeném pořadí Svět dneška - problémy, výzvy, trendy. Zárodky budoucnosti - nová paradigmata, skryté potřeby, sociální změny. Trendy v řízení firem - soustavy řízení dnes a zítra. Poznej sebe sama - přednosti, hodnoty, vášně. Jak změřit svůj život? Strategie úspěchu - hledání jedinečnosti. Trh a mapa empatie - zákazníci, potřeby, hodnoty, požadavky, základní funkce podniku. Inovace - principy, příležitosti, tvorba hodnoty, modrý oceán, základní funkce podniku. Motivace, lídři, změny. Podnikatelské modely. Příprava a realizace strategie - metoda pokusu a omylu, proces učení, proces emergence. Slušná firma. Vlastní postřehy a zkušenosti.

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výsledky učení
Odborné znalosti
Organizačních forem a struktur
Organizačních forem a struktur
Systémů řízení
Systémů řízení
Jedinečné prodejní nabídky
Jedinečné prodejní nabídky
Osobního managementu
Osobního managementu
Inovací
Inovací
Odborné dovednosti
Analyzovat organizační struktury
Analyzovat organizační struktury
Identifikovat systémy řízení
Identifikovat systémy řízení
Analyzovat jedinečnost firem
Analyzovat jedinečnost firem
Odhalovat osobní potenciál
Odhalovat osobní potenciál
Identifikovat tržní příležitosti
Identifikovat tržní příležitosti
Doporučená literatura
  • CARNEY, B., GETZ, I.. Freedom, Inc.: Free your employees and let them lead your business to higher productivity, profits, and growth. Crown Business, 2009. ISBN 9780307462473.
  • COLLINS, J., PORRAS, J. I. Built to Last: Successful Habits of Visionary Companies.. HarperBusiness, 2004. ISBN 978-0060516406.
  • COVEY, S. R. 7 Habits of Highly Effective People: Powerful lessons in personal change.. Simon and Schuster, 2004. ISBN 9780743272452.
  • DRUCKER, P. F. The Essential Drucker: The Best of Sixty Years of Peter Drucker's Essential Writings on Management. Harper Collins, 2009. ISBN 9780061793622.
  • HAMEL, G., BREEN, B. The Future of Management. Harvard Business Press, 2007. ISBN 9781422148006.
  • HOCK, D. Birth of the chaordic age. San Francisco: Berrett-Koehler Publishers, 1999. ISBN 1576750744.
  • CHRISTENSEN, C. M., ALLWORTH, J., DILLON, K. How Will You Measure Your Life?. HarperCollins,, 2012. ISBN 9780007449163.
  • ZELENÝ, M. Human systems management: integrating knowledge, management and systems. New Jersey: World Scientific, 2008. ISBN 978-981-02-4913-7.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr