Vyučující
|
-
Tučková Zuzana, prof. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Odborná praxe propojuje studium teorie s praktickými činnostmi studenta ve firemním prostředí. Po absolvování předmětu studenti budou schopni: 1. lépe se orientovat v reálném prostředí, prezentovat své zkušenosti, dovednosti a poznatky 2. kriticky zhodnotit fungování dané firmy na základě relevantních údajů a získají znalosti o nárocích dané profese 3. na základě seznámení se s praxí identifikovati oblasti pro osobní (profesní) rozvoj 4. formulovat a obhajovat své názory a prezentovat výsledky vlastní práce 5. ukotvit v praxi studiem nabyté vědomosti 6. identifikovat svou roli v týmu Délka pobytu studenta v daném podniku (organizaci), je omezena pouze minimální vyžadovanou délkou a ta 120hod/semestr a může probíhat blokově či po dobu celého semestru. V případě, že student pokračuje ve stejné organizaci na praxi, je možné zprávu z praxe pouze rozšířit o činnosti v druhém semestru konání praxe.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Exkurze
- 120 hodin za semestr
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Popíše strukturu a fungování firem nebo institucí v oblasti udržitelného rozvoje, se zaměřením na ekonomické, sociální a environmentální aspekty. |
Popíše strukturu a fungování firem nebo institucí v oblasti udržitelného rozvoje, se zaměřením na ekonomické, sociální a environmentální aspekty. |
Analyzuje relevantní data a informace získané během praxe pro kritické hodnocení výkonnosti a udržitelnosti dané organizace. |
Analyzuje relevantní data a informace získané během praxe pro kritické hodnocení výkonnosti a udržitelnosti dané organizace. |
Definuje klíčové požadavky a očekávání dané profese v oblasti udržitelného rozvoje, včetně kompetencí potřebných pro úspěšné působení v oboru. |
Definuje klíčové požadavky a očekávání dané profese v oblasti udržitelného rozvoje, včetně kompetencí potřebných pro úspěšné působení v oboru. |
Identifikuje oblasti pro osobní a profesní rozvoj na základě zkušeností z praxe, s důrazem na udržitelnost a efektivní řízení. |
Identifikuje oblasti pro osobní a profesní rozvoj na základě zkušeností z praxe, s důrazem na udržitelnost a efektivní řízení. |
Vymezí roli a odpovědnosti jednotlivce v týmu v kontextu konkrétní organizace, se zaměřením na týmovou spolupráci a dosažení cílů udržitelného rozvoje. |
Vymezí roli a odpovědnosti jednotlivce v týmu v kontextu konkrétní organizace, se zaměřením na týmovou spolupráci a dosažení cílů udržitelného rozvoje. |
Odborné dovednosti |
---|
Aplikovat teoretické znalosti z výuky na reálné situace v praxi, s cílem řešit problémy a přispívat k udržitelnému rozvoji organizace. |
Aplikovat teoretické znalosti z výuky na reálné situace v praxi, s cílem řešit problémy a přispívat k udržitelnému rozvoji organizace. |
Navrhnout praktická řešení nebo zlepšení procesů v rámci organizace, s ohledem na udržitelnost a efektivní využívání zdrojů. |
Navrhnout praktická řešení nebo zlepšení procesů v rámci organizace, s ohledem na udržitelnost a efektivní využívání zdrojů. |
Zhodnotit fungování organizace z hlediska udržitelnosti a poskytne konstruktivní zpětnou vazbu na základě získaných dat a zkušeností. |
Zhodnotit fungování organizace z hlediska udržitelnosti a poskytne konstruktivní zpětnou vazbu na základě získaných dat a zkušeností. |
Prezentovat své názory, zkušenosti a výsledky práce před odbornou veřejností, včetně obhajoby svých návrhů a řešení. |
Prezentovat své názory, zkušenosti a výsledky práce před odbornou veřejností, včetně obhajoby svých návrhů a řešení. |
Realizovat samostatně nebo v týmu úkoly spojené s udržitelným rozvojem v praxi, včetně implementace inovací a změn zaměřených na zlepšení udržitelnosti v dané organizaci. |
Realizovat samostatně nebo v týmu úkoly spojené s udržitelným rozvojem v praxi, včetně implementace inovací a změn zaměřených na zlepšení udržitelnosti v dané organizaci. |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
|